2014. július 8., kedd

Recycling leleplezése

Az úgy kezdődött...hogy.

Annyi minden van itthon nálunk. Egy kis ilyen szerszám, egy kis olyan alkatrész. Készítettem már csavarból karkötőt, alátétből köztes díszt. De most találtam valami mást ( Férjem nagy örömére ) Egy vezetéket. Ami persze biztos jó lesz még nekem valamire, mert olyan szép, olyan hajlékony, olyan formázható. És igazam is lett. Beleszerettem ebbe a formába, a merev kapocs nélküli, újrahasznosított ékszerekbe, amiről nem is mondanád meg, hogy más célra szolgált valamikor. / mondjuk a laptopot működtette /

Az áramvezetéket merevítettem, kibeleztem, méretre vágtam, majd új merevítést dugtam bele ( :P ) , hogy szépen rásimuljon a viselője kezére. Így nem kell rá kapocs, mert olyan masszívan áll a kézre, hogy nem esik le. 
Mivel ( szerencsére ) egyre nagyobb divat lett / lesz az újrahasznosítás, így biztos vagyok benne, hogy jó kis ékszer lesz belőle :)
És jól felpezsdíti a viselőjét, az TUTI.
És nem kell tökörészni a kapcsolgatással.
És Neked lesz a legkülönlegesebb karkötőd.
Ja, és tenyésztett gyöngyök vannak benne, csak, hogy ezzel is maradjak a természetességnél. 

Én imádom. Remélem Nektek is legalább annyira tetszik mint nekem. 




 Több infó, árak a shopban: ITT


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések