2014. július 10., csütörtök

Csipkés csodám története, vagyis, ahogy a lánykám csinálná.


Rengeteg gyöngyöm, ásványom, golyóm, izém van itthon. Sokszor csak lesegetem Őket, és nem tudom már a sokból eldönteni, hogy  melyik szín, forma mutatna jól melyikkel ( ez olyankor van, amikor már jójózik a szemem a színektől )
Szóval általában a lánykámmal együtt dolgozom, és ilyenkor a legtöbb gyöngyöt a földről kell összevadásszam, vagy Tőle kell kérdezgetni, hogy az előbb itt volt az a szép izé, és anya PONT azt keresi ( de miért pont az kell nekem, nem is értem ) ... Így nem mindig értjük meg egymást , hogy ki mit szeretne, és ki mit keres ( 2 éves a szentem ).

Szóval, kiborult ( valahogy rejtélyes módon, nem is tudom hogy ) a soksok gyöngyös tartóm, és a színek összekeveredtek. És akkor tűnt fel, hogy nem is olyan borzasztó, ha sok szín és forma van egy kupacban. Így lett a lánykám véletlen "válogatásából" egy csodás nyaklánc, amit a csipke tesz még hangsúlyosabbá. 





Biztos vagyok benne, hogy legközelebb is leszek olyan bátor, és több színt fogok összetenni, hisz szerintem annyira jól mutatnak együtt. Mint egy virágos rét ... :) 
Több info, árak a nyakiról  ITT



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések